Scrisoare de Dragoste.

Cred ca e una din cele mai bune carti din cate am citit. Am citit-o in 3 zile. Si sunt mandra de asta [:))]. Am scos din ea cateva replici mai interesante si cu ocazia asta iti recomand sa o citesti.


• Eram cu adevarat sortita acestui om? Exista oare ceva predestinat in viata noastra, care trebuie sa se implineasca? Cine sa dea raspuns unei asemenea intrebari? Eu cred ca noi insine suntem autorii binelui sau raului, ca destinul nu e in stele, ci mult mai aproape: chiar in mainile noastre.
• Dragostea pe care n-o cauti nu vine.
• - Stinge si lumina.
- Dar cum am sa te vad pe intuneric?
- Ma vezi in inchipuire. Acolo am cel putin avantajul ca sunt asa cum ma vrei tu.
• Nu mi-e foame, caci fericirea se hraneste din ea insasi.
• Atata corectitudine m-a emotionat, numai ca el o folosea doar pentru lucruri, si nu pentru oameni.
• Nici nu-mi dau seama cum si in ce fel am plecat din casa lor. Eram mutilat, distrus mai rau decat un om care traieste dupa ce a murit.
• E oare golul visului implinit?
• Si sfarseste [scrisoarea] rugandu-ma sa-i pastrez o amintire frumoasa…
• O sarutare, domnul meu, costa uneori viata. N-ati stiut inca?
• Fiindca orice zi este o existenta in mic, si, daca ar fi dupa mine, n-as masura viata noastra in ani, ci in zile.
• Mi-a spus ca odata am sa inteleg ce-a fost.
• Pretul unei femei nu-l afli decat dupa ce o pierzi.
• -As avea motive sa ma indoiesc de fidelitatea ta?
- Nu stiu. Insa niciodata nu trebuie sa fii prea sigur de o femeie.
Nu stiu unde citisem ca sarutarea e tipul voluptatii desavarsite, fiindca renaste din ea insasi si, astfel, o sarutare cere pe alta, necontenit, fara sat.
• In dragoste, distantele pier, iar obstacolele se naruie.
• Sunt sincer intai cu mine si apoi cu altii.
• Asta-i tot ce-ai inteles din zbuciumul meu?
• Dar tu nu esti croit pentru astfel de gesturi…
• Nimeni nu se naste nobil, nobletea se dobandeste!
• Pentru cei carora viata nu le mai ofera nimic s-a nascocit Raiul.
• Chiar stanca se naruie la staruintele picaturilor de apa, dar o femeie sensibila?
• Sunt ochii maturitatii care vad asa, sau e la mijloc o iluzie optica?
• Au si lucrurile o viata a lor! Mor si ele! Nu, nu sunt nimic prin ele insele, valoarea lor le-o da numai starea noastra sufleteasca.
• Arta e o exagerare, artistul transfigureaza realitatea, radicand-o ceva mai sus, la nivelul personalitatii sale.
• Imi face mai mult rau decat bine. Cu toate astea, unele suferinte sunt atat de placute.
• Inima e, cateodata, un cimitir cu gropi multe.
• Tacem din nou. Vorbesc numai gandurile, dar cine le aude?
• O femeie simte adesea dincolo de simturi.
• Dragostea n-o poti cumpara cu toate bogatiile pamantului, dar o poti avea cu un simplu suras.
• Cate binefaceri sunt pe lume, care nu costa nimic, si fiindca sunt atat de ieftine, nu le pretuieste nimeni.
• Impotriva cui sa lupt mai intai, daca totul lupta impotriva mea?
• Retraiesc fragmentar tot ce a fost si tot ce a fost are un farmec inedit, pentru ca stiu ca de-acum n-o sa mai fie nimic, de-acum incolo incepe neantul…